Válaszadók toplistája |
|
1. |
hatibacsi |
20036 |
2. |
decotext |
17332 |
3. |
geptop |
16374 |
4. |
donaldduck |
15550 |
5. |
hatarvadasz |
13569 |
6. |
xenos |
9874 |
7. |
feerko |
9543 |
8. |
ibicimama |
9280 |
9. |
piktorka2 |
9131 |
10. |
foxworkinspace |
8624 |
|
|
|
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek? |
|
1. |
ibicimama |
1056 |
2. |
xenos |
1031 |
3. |
dnemethk |
845 |
4. |
hatarvadasz |
810 |
5. |
donaldduck |
744 |
6. |
pola62 |
730 |
7. |
geptop |
665 |
8. |
hatibacsi |
630 |
9. |
sunchat |
489 |
10. |
gergelyferi |
459 |
|
|
|
Helyesnek talált válaszok aránya |
|
|
|
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is! |
|
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége? Tegye fel a kérdését!
Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.
Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.
Letöltés
|
|
|
|
|
|
|
Csak belépés után tud válaszokat írni! Kérjük lépjen be!
Belépés
|
Vagy facebook hozzáféréssel is írhat!
Facebook Komment
|
|
dnemethk |
2011.05.11. 20:52 (#9) |
|
|
Sajnos nem.
Pár éve 2 hónapon belül totál eláztatott a felettem lakó.
Az egyik károm jóformán ki sem fizették,jelentettem be a másikat.
Ajánlották váltsak biztosítót,mert rossz ügyfél lettem....
Na írtam szép levelet az igazgatónak. Azóta nagyon jó ügyfelük vagyok.
Igaz azóta csak viharkárom volt. |
|
siohajo |
2011.05.11. 20:03 (#8) |
|
|
Bizony meg kell küzdeni velük, hogy fizessenek a kárainkért. |
|
pola62 |
2011.05.11. 19:52 (#7) |
|
|
Na a biztosítós történetek is megérnének egy misét. |
|
|
hatarvadasz |
2011.05.11. 19:51 (#6) |
|
|
hatarvadasz
Nekünk is a magas díj mellett elutasították a kárigényeinket, pedig hosszú évek óta, még egy ablak törési bejelentés, vagy kárigényünk sem volt!
Olyan indokokkal, és mondva csinált ürügyekkel tértek ki a fizetési kötelezettség alól, hogy azonnal otthagytuk a Biztosító társaságot!!!
Még máig is küldik azokat az ajánlatokat, amelyekkel vissza akarnak édesgetni a tejelő marhák közé!!!
Az Új Biztosító mindenre kiterjedő, és alapos szerződéssel korrekt módon kitért minden rájuk vonatkozó kötelezettség írásos vállalására!!! |
|
pizsi50 |
2011.05.11. 19:31 (#5) |
|
|
Csak akkor aktívak, ha nekünk kell fizetni a biztosítási díjat..
Ha tőlük várjuk a pénzt, akkor nagyon passzívak. |
|
cyrano |
2011.05.11. 19:20 (#4) |
|
|
Hát Én nem irtam (cikket) de mesélni azt tudnék :-) |
|
geptop |
2011.05.11. 19:17 (#3) |
|
|
Erről tudnék beszélni! Tavaly viharkárt szenvedtem. Cikket is írtam a magazin rovatban. |
|
kati5104 |
2011.05.11. 19:15 (#2) |
|
|
Igen! Nekem csak pozitív tapasztalatom van/volt ezen a téren! |
|
szicu |
2011.05.11. 19:15 (#1) |
|
|
Igen, amikor aktát kell tologatni és halogatni az ügyintézés dátumát. A nyomtatványokat különféle indokok alapján illik minimum kétszer visszadobni, hadd dolgozzon meg az ügyfél a pénzéért! Ha már annyira akarja! |
|
|
|
|
felettem lakó, egyik károm, biztosítós történetek, ablak törési, sajnos, hónapon, belül, totál, sajnos elutasították tapasztalatom, erről aktívak különféle, korrekt cikket pozitív, biztosítós indokokkal, bizony lettem, indokok vissza, ürügyekkel kitért, sajnos csinált, írásos felettem,
|
|
|
|